ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Otázka: Ako kávovar a kapsule fungujú?


Odpoveď: Vaše zariadenie Tassimo BOSCH je kompatibilné len s kapsulami Tassimo, ktoré sú pre neho vytvorené na mieru. Zariadenie je totiž vybavené čítačkou, ktorá rozpozná čiarový kód na obale každej kapsule. To umožňuje presne dávkovať potrebné množstvo vody pre váš obľúbený nápoj. Čítací systém sa nazýva IntelliBrew a automaticky upravuje podmienky prípravy:
Prípravný cyklus (pred a počas procesu)
Množstvo vody
Rýchlosť prúdenia
Parné čistenie"


Otázka: Čo to znamená, keď kontrolka na kávovare bliká na červeno?


Odpoveď: Kontrolka bliká na červeno, keď je potrebné nádržku na vodu znovu naplniť (hladina vody nestačí na prípravu nápoja), alebo ak nie je správne umiestnená na svojom mieste. Nádržku vždy plňte vodou z vodovodu.


Otázka: Čo to znamená, keď kontrolka na kávovare svieti na červeno?


Odpoveď: Kontrolka svieti na červeno, keď je potrebné zariadenie vyčistiť. Po vyčistení bude zariadenie v dokonalom funkčnom stave na prípravu nápojov tej najvyššej kvality. Kompletný čistiaci cyklus vykonávajte každé tri mesiace a občas utrite čítačku, ktorá rozpoznáva čiarový kód na kapsuliach.


Otázka: Čo je tá sivá tabletka, čo pláva v nádržke na vodu?


Odpoveď: Táto „sivá tabletka“ sa nazýva plavák. Jeho úlohou je prenášať do zariadenia Tassimo informácie o hladine vody v nádržke. Ak v nádržke nie je dostatok vody, rozsvieti sa červená kontrolka, ktorá vás upozorní, že je potrebné ju naplniť vodou.


Otázka: Čo keď moje zariadenie nefunguje tak, ako by malo?


Odpoveď: Používateľský manuál pre vaše zariadenie nájdete tu: https://www.tassimo.sk/manuals-and-maintenance/  alebo sa môžete priamo poradiť s našim zákazníckym servisom tu: https://contactus.jdecoffee.com/tassimo-slovakia/


Otázka: Kam môžem zaslať spätnú väzbu týkajúcu sa mojich produktov Tassimo?


Odpoveď: Naši kolegovia v zákazníckej podpore vám radi poskytnú ďalšie informácie. Kontaktovať ich môžete zadarmo na telefónnom čísle 800 500 199, a to od pondelka do piatku medzi 9.00 a 17.00.